Všechno to začalo v sedmdesátých letech minulého století, kdy si pan Pierre Fabre, lékárník z Castres se zálibou v botanice, vybral oves, v té době zapomenutou rostlinu, která se však již více než tři tisíciletí používá k léčebným účelům. To byl začátek dlouhého pátrání, které na jihozápadě Francie trvá dodnes.
Tento DERMAtologický oves, francouzsky Avoine, inspiroval název značky A-DERMA a v roce 1982 dal vzniknout prvnímu výrobku značky, zklidňující dermatologické mycí kostce, která byla zároveň prvním syndetem (kostkou bez mýdla) v lékárnách, což svědčí o průkopnické značce, protože s tímto výrobkem se zrodila i rostlinná dermokosmetika...
Byly vyvinuty nové a inovativní produkty, které nyní patří mezi ty nejprodávanější a doporučované lékaři, a také nástroje, které lékařům a spotřebitelům pomáhají zvládat některé nemoci:
■ 1993
Dvojitý hit: uvedení Dermalibouru, prvního přípravku na trhu vyrobeného z mědi a zinku, a Epitheliale, obnovujících a zklidňujících přípravků pro křehkou a podrážděnou pokožku
Publikace S.C.O.R.A.D., hodnotící škály a prvního nástroje pro sledování vývoje atopické dermatitidy, Evropskou pracovní skupinou pro atopickou dermatitidu (ETFAD) ve spolupráci s A-DERMA. Dnes je hodnotící škálou pro kontrolu a posouzení účinnosti léčby atopické dermatitidy. V roce 2009 následovala verze zaměřená na pacienta: PO-SCORAD.
Společnost A-DERMA je lídrem v zapojování spotřebitelů do vývoje nástrojů a výrobků pro zlepšení jejich životní pohody, což potvrzuje náš přístup „orientovaný na pacienta“.